برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید

اخبار

سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰ نسخه چاپی 0

تام شرایتر:
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
فروش مستقیم- چگونگی پیگیری مشتریان بالقوه بازاریابی شبکه‌ای موضوع مهمی است که تام شرایتر معروف به ال بزرگ درباره آن کتابی نوشته است.

معمولا از مشتریان بالقوه می‌شنویم که «باید خوب بهش فکر کنم»، «الان زمان مناسبی نیست»، «من واقعا سرم شلوغه» و « الان نه! شاید بعدا». مشتریان می‌توانند مودبانه بگویند که علاقه‌ای ندارند، اما آنان مشتریان بالقوه ما هستند، این‌طور نیست؟ بنابراین، آنان به فرصت‌ها علاقه نشان می‌دهند اما چیزی هست که مانع شان می‌شود.

آیا آنان از این می‌ترسند که خیلی زود تصمیم بگیرند؟ آیا آنان با ما راحت نیستند؟ دلیل تاخیر هر چه باشد، ما باید پیگیر مشتریان بالقوه خود باشیم.از ترفندهای کتاب چگونگی پیگیری استفاده کنید تا مشتریان احتمالی شما از وضعیت «حالا نه» به وضعیت «همین حالا» تغییر کنند.

قرار نیست که پیگیری ترسناک باشد. قرار نیست که ما احساس گناه یا اضطراب داشته باشیم. لزومی ندارد که ما نگران مشتریان بالقوه‌ای که تماس‌های ما را جواب نمی‌دهند باشیم.
پیگیری مناسب به این معناست که ما مکالمات خوبی با مشتریان بالقوه خود داشته باشیم. مشتری  منتظر شنیدن خبری از سوی ماست. ما همیشه با مشتری تفاهم داریم و لحظه‌ای که زمان مناسبی برای مشتری‌های‌مان باشد، ما آنجا خواهیم بود. جذاب نیست؟

 

مطلب مرتبط: معارفه یک دقیقه‌ای


از تکنیک های کتاب « چگونگی پیگیری » استفاده کنید تا مشتریان را رو به جلو، از « حالا نه» به « همین حالا» سوق دهید.مشتریان احتمالی که در اولین ارتباط به شما ملحق نشده‌اند را از دست ندهید. به آنان کمک کنید که اطمینان حاصل کنند که شما و فرصت شما می‌تواند در زندگی او تغییر ایجاد کند. 

متشریان بالقوه همه چیز را درباره کسب و کار ما نمی‌دانند و هیچ کسب و کاری را کاملا نخواهند فهمید مگر اینکه خودشان آن را برای مدتی تجربه کرده باشند. مشتریان بالقوه مشتاق هستند که زندگی‌شان را تغییر دهند آن چیزی که آنان دقیقا به دنبالش هستند و راه و راهنمایی مطمئن برای موفقیت در آینده است. اطمینان و تفاهم با مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید و  نشان دهید که مهارت‌های شما آنان را به موفقیت دلخواه‌شان می‌رساند.

 

مطلب مرتبط:  خرید کتاب‌های بازاریابی شبکه‌ای 


اغلب مشتریان بالقوه برای بازاریابی شبکه‌ای ایده‌آل هستند، مشروط بر اینکه وقتی بهترین شرایط برای آنان مهیاست، ما فرصتی برای‌شان فراهم کنیم. به یاد داشته باشید، اغلب مشتریان بالقوه از قبل مشتری قطعی شما محسوب می‌شوند و خواهان محصولات و خدمات هستند. آنان زندگی بهتر، پول بیشتر، فراغت، سفر و همه چیزهایی را که شما پیشنهاد می‌کنید، می خواهند.


با پذیرش این رویکرد که مشتریان بالقوه همین حالا هم آنچه را که پیشنهاد کرده‌اید، می خواهند، پیگیری شما خوشایندتر می‌شود. همه افراد در لحظه تصمیم نمی‌گیرند. بنابراین به این افراد کمک کنید همچنان که آنان را در سیر تصمیم‌گیری به جلو حرکت می‌دهید، احساس راحتی کنند.


کتاب چگونگی پیگیری مشتریان بالقوه بازاریابی شبکه‌ای به همت گروه کارآفرینان آتورینا ترجمه و منتشر شده است. برای خرید این کتاب به فروشگاه آنلاین آتورینا مراجعه کنید.


مطالب مرتبط

  • +


به ما بپیوندید