برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
پس از سال ۲۰۱۸ در بازاریابی شبکه ای ایران چه می گذرد؟

اخبار

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶:۰۰ نسخه چاپی 0

رویکرد بازاریابی شبکه ای ایران بعد از سال ۲۰۱۸ در حال تغییر است
پس از سال ۲۰۱۸ در بازاریابی شبکه ای ایران چه می گذرد؟
فروش مستقیم- در نوزدهم خرداد ۱۳۹۷ مقاله ای در سایت businessforhome در رابطه با تغییر رویکرد بازاریابی شبکه ای ایران درج گردید که ما در وبسایت فروش مستقیم ترجمه آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

همانطور که در دو مقاله پیشین بدان اشاره شد، بازاریابی شبکه ای در ایران درحال پر رونق شدن است
اما این "رونق" پس از سال 2018 از طریقی متفاوت در ایران در حال وقوع است.
شرکت آتورینا از طریق  آموزش نقش بزرگی در تغییر چهره بازاریابی شبکه ای در ایران بازی می کند. در حقیقت ما می توانیم بگوییم صنعت فروش شبکه ای ایران، در حال تغییر رویکرد به سمت «اخلاقی شدن» است.
پیام مقیم مدیرعامل شرکت آتورینا  می گوید:
"پس از آمدن مربیان و سخنوران بزرگی مثل تام بیگ ال شرایتر، جان فاگ، مارجی الیپرندی، گراهام پارک و مارک دیویس به ایران و پس از سال 2015، ما شاهد عطش بزرگی میان فروشندگان مستقیم ایران بودیم. عطشی برای یادگیری بیشتر به همراه عایدی بیشتر"

اما این کامیابی به سادگی محقق نشد.


پیام ادامه داد که " به یاد دارم روزهای آغازین، مردم ما را به چشم یک تهدید می نگریستند. خصوصا دولت، مالکین شرکت ها و راهبران سازمان ها. آنها نمی توانستند بپذیرند یک بیطرف بگوید که ما برای کمک به شما آمده ایم و می توانیم با به روز کردن مهارتها، نگرش ها و منش تان در این حرفه، این کار را انجام دهیم."


اما اندک افرادی به این «به روز رسانی» بله گفتند و یکی از آنان رضا امیری بود. کسی که نامش با عنوان سفیر بازاریابی شبکه ای در لیست تالار مشاهیر سال 2018 سایت ما قرار گرفته است.


رضا گفت "در روزهای اول پاییز 2015 وقتی شنیدم جان فاگ برای نخستین مرتبه قرار است به ایران بیاید، وقت تلف نکردم به دفتر پیام رفتم و برای تیمم صندلی رزرو کردم، زیرا باور داشتم که ما باید دانش و مهارت هایمان را به روز کنیم و پس از آن تیم من شاید تنها تیمی بود که در تمام رویدادهای عمومی یا اختصاصی مربیان بین المللی حضور داشت. با گذشت سه سال، من از این موضوع بسیار خوشحالم زیرا نتیجه اش را دیدم."

 

اما در طی این سه سال، سخنرانانی که به ایران رفتند تنها کسانی نبودند که در این حرفه به این کشور کمک کردند.

پیام اضافه می کند:


"در عصر نوین ارتباطات، شما نمی توانید نقش فن آوری های جدید را نادیده بگیرید. برخی محدودیت ها وجود دارند که با ملاقات های آنلاین و وبینارها می توان حلشان کرد. تقریبا دو سال است که ما شروع کرده ایم به استفاده از کمک دیگر سخنرانان بین المللی به صورت آنلاین. در این بخش ما از وس لیندن و آرت جوناک، بسیار کمک گرفتیم. بیش از هزاران نفر در این رویدادهای زنده یا از پیش ضبط شده، حضور داشتند."

چه چیزی پیش روی ایران است؟ پیام پاسخ این سوال را اینطور می دهد:

"زمانی که شما به روندهای روز دنیا می نگرید، متوجه می شوید که نژاد، جنسیت، تحصیلات و قومیت دیگر اهمیت ندارد.
هرآنکس که بتواند بر زندگی دیگران ارزش آفرین باشد و هرکس بتواند پیام آینده بهتر را به مردم برساند، شنیده خواهد شد.
هیچ چیز نمی تواند ما را از یادگیری بیشتر متوقف کند.
استفاده از کمک هرکس، به این معنا نیست که ما در اینجا  راهبران خوبی نداریم.
"


بنابراین ما برای جشن گرفتن این دگروگنی در کنار هم، تاریخی را برنامه ریزی کرده ایم، در آذر 97 تمام صنعت فروش مستقیم ایران، در رویدادی با عنوان "نقطه شروعی دوباره" گرد هم می آیند.
اما  اینبار، ما از راهبران ایرانی در کنار سخنرانان بین المللی برای این منظور، بهره خواهیم برد.
و ما به همه خواهیم گفت که

«از طریق حرفه بازاریابی شبکه ای آینده ای بهتر را برای کشورمان رقم خواهیم زد»




به ما بپیوندید